יום גיבוש לעובדים בספא


כיום, חברות וארגונים נוהגים לצ'פר את עובדיהם באמצעות ימי כיף וימי גיבוש. ימי כיף הם דרך נפלאה להגיד לעובדים המסורים שעבודתם הטובה מוערכת, ושיש מי שחושב עליהם ורואה אותם. לימי גיבוש לעובדים יש יתרונות רבים: הם אמצעי ליצירת אינטראקציה בין העובדים, הם מביאים לשיתוף פעולה ולחיזוק עבודת הצוות, הם מוציאים מהשגרה השוחקת ומחזקים את תחושת השייכות של העובדים. ישנם סוגים שונים של ימי גיבוש מיוחדים ומהנים שניתן לארגן עבור העובדים בקלות יחסית: ימי ספורט, ימי אתגר, סדנאות עיון, הופעות סטנדאפ או ימי פינוק כמו למשל יום כיף בספא. אילו סוגי פעילויות ניתן להציע לעובדים בימי גיבוש המתקיימים בספא?

בילוי בספא כאמצעי גיבוש


עובדים בחברות וארגונים חשופים לשחיקה ותחושות תסכול עקב חוסר גיוון בעבודה, השעות הממושכות והעבודה הקשה. בנוסף, עבודה בארגון גדול מקשה על העובדים להכיר אחד את השני או לחוש תחושת שייכות לארגון בו הם עובדים. מנהלי חברות מבינים כיום שחלק מתפקידם הוא גם לדאוג לרווחת העובדים ושישנו קשר ברור בין עובד מרוצה לעלייה ברמת התפוקה שלו. לכן, דרך מקובלת כיום לצ'פר את העובדים היא ארגון יום כיף או יום גיבוש לעובדים. ימים אלו מתקיימים מדי יום בקומות שונים ברחבי הארץ, והם מהווים הזדמנות מצויינת לשיפור האווירה השוררת בחברה, להטענת העובדים בכוחות מחודשים ולהענקת תחושת סיפוק ושייכות. הבילוי בימי גיבוש חברתיים נותן לעובדים הרגשה טובה ולאחר מכן הם מגיעים לעבודה עם חיוך וחשק.

רצוי שביום הגיבוש העובדים יוכלו להתרחק מלחצי העבודה, לנוח ולהתפנק, ולכן אחת הפעילויות המתאימות והאהובות ביותר היא יום כיף בספא. ביום זה ניתן לקחת את עובדי החברה בקבוצות קטנות לספא מפנק ויוקרתי באחד ממרכזי הספא הרבים הפזורים ברחבי הארץ. בספא יזכו העובדים במגוון טיפולים אישיים מרגיעים ומשחררים (עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, שיאצו, רפלקסולוגיה, ארומתרפיה, אבנים חמות ועוד), טיפולים בחמאם, טיפולים בברכות מחוממות, סדנאות מגבשות (סדנת צחוק, סדנת שוקולד, נומרולוגיה וכד'), וייהנו מארוחות קולינריות וכיבוד קל המוגש לאורך כל היום. ברוב מרכזי הספא הקיימים כיום ניתן לבלות גם בבריכות שחייה, סאונה, ג'קוזי ועוד שלל פינוקים, הכל באווירה פסטורלית ומרגיעה. וכך, למשך כמה שעות טובות, יוכל כל עובד לנוח, לקחת חלק בפעילויות שונות עם חבריו וחברותיו לעבודה, להתפנק בטיפולים אישיים מקצועיים ולהיטען באנרגיות חדשות. בשעות האלו יהפוך מקום העבודה והעובדים בו לבני משפחה אחת גדולה ומגובשת, המורכבת מעובדים מרוצים.





תגובות

רשומות פופולריות